perjantai 3. joulukuuta 2010

I treat everyone equally, like shit.

Mun päivä, viikko, tää kuukausi on ollut pelkkää alkoholia ja juhlimista. Kelasin just, et näin ei voi jatkuu. Ei se nyt oo terveellistä kyhnätä kännis baareis jokatoinen pv ja mun rahatilannekin on aika fucked up.
Pakko yrittää uudenvuoden jälkee jos sais tehtyy jonku lakon pystyyn ainaki vähäks aikaa. Mut siihen asti, tulossa kymmenii pikkujoului, synttäreit, gaaaaaaaaaaaaa
voin kertoo et tammikuussa
no cash money



Nii ja sit Tuulin kans kelattii sitäki vaihtoehtoo et jos lähettäis helmikuus LONTOOSEEN töihin. Sit siinä kyl kävis niin, et mä rakastuisin niihin kauppoihin, ihmisiin, siihen kaupunkiin ja jäisin sinne.
Voi e
i, nyt tuli taas semmone fiilis et
HALUAN POIS!

Mä osaan niin kuvitella sen päivän, kun nostan mun matkalaukut tohon kynnykselle ja jätän nää kaikki ihmiset ja etenkin tän kaupungin.



ja mikä paras tunne: istua lentokoneessa nähden, et tää maa jää jonnekin hevonkuuseen ja sä tiedät et oot menossa jonnekin missä kukaan ei sua tunne ja voit aloittaa ihan puhtaalta pöydältä.

hups, tajusin just et pitäis tänää vielä kattoo yks koulutehtävään kuuluva leffa ja huomenna pitäisi aloittaa
o p i n n ä y t e t y ö
kato ku mä ymmärrän siitä yhtään mitään! :D

ps. tulis jo tammikuu



pps.
♥ pitäkää peukkui et lontoo onnistuu ♥


thnxBYE


ps. photography : i love


I certainly don't care for your opinion of me.

I’m not racist. I hate everyone.

I promise to treat you better than I was treated.

2 kommenttia:

Jennisusannat kirjoitti...

hei muruli me niin voitaislähtee jollekki risteilylle ens vuode alus! ois niin jees lähteee partyy kaksistee!

Karoliina kirjoitti...

kui jeeeeeeeeees olis! OON MESSIS