sunnuntai 19. kesäkuuta 2011

Hate to tell you what you can't do, fuck that, nah




They gunna try to bring me down
Hatin's what they do
Well you gotta keep a smile
Stay up on your move
Live free, live free, live free
Homie live free, live free
They gunna try to tell you no
Shatter all your dreams
But you gotta get up and go
And think of better things
Live free, live free,
live free



-----------------------------------------------------


Heipparallaa
näin alussa haluan heti pyytää anteeksi
etten ole kirjoitellu tänne mitään.
Yksinkertaisesti motivaation totaalinen puuttuminen.

Nyt on siis kesä alkanu ja mun fiiliksetki on ollu sen mukaiset
musta on ihanaa et ulkona paistaa aurinko, joka puolella on vihreää
ja saat vaan survoo mansikoita ja jäätelöö isoon kuppiin,
rojahtaen istumaan riippukeinuun.

Muutenkin musta tuntuu et aina ku kesä tulee ni mä ikäänkuin
lataan mun talvella tuhlaamat patterini täyteen ja oon yhtä hymyä.
Mikään ei pysty masentamaan :--)

Sit ku sain vielä kesäkuun ihanasti vapaaksi ni oli just makee hengaa
parhaiden ystävien ja uusienkin naamojen kans stadis, turus, mikkelis.
Mä diggasin istuu jopa vr:n junassa seuraten ikkunasta miten
kaikki luonto oli ikäänkuin heränny eloon.



Oli suorastaan voittava tunne pakata kaikki talvitakit ja vaatteet villahuivia myöten
isoon pahvilaatikkoon ja viedä ne varastoon pimeään.
Sitten sai koluta talven ajan piilossa olleet kesärytkyt
ja kokeilla taas miltä tuntui kieriä nurmikossa kesämekko hulmuten.
hihi

Jotenkin on vaan niin VOITTAMATON fiilis :DDDDDDD
kaiken sen kevään ja talven panikoimisen ja stressin jälkeen.
Kesätyöpaikkakin napsahti juuri sieltä mistä halusin
ja tiedän että syksyn aikana kun saan kouluni kunnialla loppuun,
saan pakata laukkuni ja hyvästellä tuon korpimaiseman.
AH.
Kyllä, helsingin vilskeeseen oon jo pidemmän aikaa halunnut
ja nyt se alkaa tuntua niin todelliselta että ihan pelottaa :D

Vanhemmatkin alkanu tsemppaamaan mua ja ostellu mulle
vispilöitä ja perunakattiloita (opin keittämään perunoita viime viikolla kyllä:D:D)

(c) Rosih (olen neidin koneella ni omia kuvia en saanu nyt laitettua :<)


mutta juu
lisää kuvia tulee sitten kun pääsen tän reissun jälkeen kotiin!

ihanaa lämmintä kesää kaikille



2 kommenttia:

Pinar Bubik kirjoitti...

kiva tää ! =)=) hieno, i like ♥

Karoliina kirjoitti...

hehe kiitos :-)