lauantai 4. helmikuuta 2012

boom boom bang !



aurinko paistaa
pakkanen narisee nätisti kengän alla



Olen tässä viimeaikoina vaan kelaillu, että hyi talvi
enkä periaatteessa yhtään katsellu ympärilleni että miten kaunista
tuolla on ja ensinnäkin

minulle se tärkein :

valoisaa !

hitto jos vähänkin alkaa masentamaan ni riittää kun isket
sun paksuimman takin päälle ja lähdet kävelemään tohon
lähimmälle metsäreitille.
Tuntuu ihan siltä kun olisit jossain vähän pohjoisemmassa suomessa
eikä lähimailla ole liikennettä ollenkaan parinkymmenen kilometrin
säteellä (vaikka motari melkei tossa vieressä meneekin..)

aurinko paistaa, linnut laulaa ja on ihan mahdottoman
hyvä olo tossa raittiissa pakkasilmassa.


päätin juuri et koska mun aamu alkoi
aivan loistavasti (broidit teki aamupalan ja
keittiön radiosta tuli pari hyvää biisiä, kahvista ei tullu liian vahvaa, tukan juurikasvu ei jostain syystä tänä aamuna herättäny
mun mielessä enään mitään ongelmia (joskus hirveä voi olla siedettävä = mielialakysymys),
huulissani ollut vitamiininpuutos LÄHES selätetty!,
broidi keksi mun mieliks päiväohjelman et lähetään kiertämään
kauppoja kaupungille ja sit meen maskuun kattomaan
sen futispeliä :-) !


veikkaan että jos mun laho muisti ei petä
niin kamerakin saattaisi olla lähdössä mukaan !



supermahtii lauantaita
kaikille !


karo














Ei kommentteja: