keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

That's how its supposed to be, Living young and wild and free

Puistoilu - melkein joka vklppu frendien kesken lähetty puistoilemaan ja isolla hyvällä porukalla nautittu kesästä yllinkyllin ! Harmi vaan et ollu hiukka huonot säät siihen, mut ei se menoa oo hidastanut!
Asunto- uusi oma kämppä koivuhovissa espoossa ja kulta kämppätoverina. Elämä hymyilee ja vaikka rahaa ei nyt paljoa olekkaan koska vuokra niin silti mä rakastan sitä, että ei enää pitkiä välimatkoja ja saadaan yhdessä viettää aikaa niin paljon kuin halutaan. JA tietty oma tupa, oma lupa =)
Rantabiitsimeno- eipä pahemmin olla biitsillä hengattu, johtuen just noista edeltä mainituista sääolosuhteista. Juhannus oli kuitenkin historian paras ja villein biitsijuhannus!
Allekuukausi- ja sitten WEEKEND FESTIVAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(ei varmaa tartte muuta sanoo kaikki tietää kui innoissani olen lol)
Savo- no tuli pieni reissu tehtyä pieksämäen, kangasniemen ja mikkelin suunnilla pyörähtäen. Ihan hauska oli vanhoilla kotikulmilla käydä murretta vääntämässä.


Kaisla + Simo - huippu hienoja suunnitelmia tulossa ja ehdottomasti kesäkaverit top10 listan kärkisijoilla. Avoimia ja ihania ihmisiä joiden kanssa keksitään päivänä kuin päivänä kaikkea kivaa :---) we luv you guys!
Extempore - ollu erittäin kova juttu tänä kesänä! mm. kaikki tiistai illan pullopiirit meillä, grillipippalot ja tänä vklppuna tehtiin sit äkkilähtö saloon sekottelemaan huudit ylösalaisin! Ei voi muuta sanoa kuin että oon monta kokemusta rikkaampi XD ja turkkilainen baarimikko yms.
Suorita tehtävä - katso kaikki Gossip Girl ja Sinkkuelämää sarjojen tuotantokaudet (+leffat SATC) no hehe sinkkuelämät kattelin tossa kesäkuun aikana KAIKKI ja niin huippu sarja ! Voiku joku nätti päivä ilmestyis vielä kolmas elokuva niin olisin onnellinen! Ja GG nyt on mun lempparilempparilemppari sarja kaikista ja oon fani henkeen ja vereen (ehehe..ette olis arvannu ettehän?) mutta ah idolini Blair Waldorf ja eliittidraama on mulle ku sipsu ja dipsu (joitten kohalla oon muute lakossa- olen laihuttaja loppukesän) aivan parasta ja kirjat parhaita ja ahh! okei nyt loppu ihkutus :-D
Älä jooko lopu vielä - niin....kesä älä mee pois ja okei ihan kiva et ensimmäistä kertaa mun elämässä pääsen oikeesti oikeesti töihin rahaa tienaamaan ja uudet kuviot niin pois päin, mutta yhyyyyy kesä meni liian nopsaa :( Pakko vielä nauttia näistä viimeisistä päivistä täysillä ja sit kerätä semmosia hymymuistoja syksyä ja pimeää talvea varten, että jaksaa paahtaa duunissa. Mut nyt aurinkoon kun se kerrankin paistaa ja sitte jatkuu illalla mun Gossip Girl maratooni :--] heipati




p.s.  ikuistin toki pari hassua kuvaa tähän astisilta reissuilta. (kännykällä)




paipai:-)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Se on kylläkin Weekend "Festival" sillä se ei ole oikea festivaali.

Karoliina kirjoitti...

REALLY?=D
kerro mullekki mite se eroo muista festareista