lauantai 18. toukokuuta 2013

seonkesäkesä



Maailman parhaat kaks frendii, Melli ja Niksu on tullu jyväskyläst pkseudulle ja kohta ne tulee meille viettämään upeaa kesäiltaa! Eli hyvä vklppu alkaa tästä ja kohta alkaa lätkä huhu jänskättää miten käy..
Huonojaki juttuja on tähän vklppuun jo kerennyt mahtua, nimittäin perjantaina tein ehkä elämäni tyhmimmän
päätöksen ja menin extemporena leikkauttamaan 'hieman' latvoja = puoli tukkaa makas siellä kampaajan lattialla ja olin surullista naista koko perjantain. 
Viimeks näin lyhyt tukka ollut vissiin kymmen vuotiaana, että ei paljoa naurata. Eli 15cm mun parhaasta ominaisuudesta katos ja en oikeen oo sujut mun ulkonäön kanssa, eniten harmittaa et kolme vuotta turhaa kasvatusta ja okei tukka nyt vaikuttaa terveeltä mutta mielummin mä sen hampun kanssa oisin eläny ku et oisin ottanut tämmöst about polkkatukkaa :D hyh
No mut onneks pieniä piristyksiä saapuu tänne meille ja edes jotain hyvää tiedossa.
Ja tietty kesä on vihdoin tullut tänne ja olen jo saanut pienet rusketusraidat hihi!
Loistavia viikonloppuja sinne kaikille :-)

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ärsyttää nää ihmiset jotka valittaa että kampaaja leikkaa liikaa. Ettekö voi sitten ite tasata hiuksianne jos se on noin kuolemanvakava asia.

Anonyymi kirjoitti...

hoi sinä ano! Jos asiakas sanoo, että haluaa esim. 5 senttiä pois, niin onhan se aivan eri kun, että kampaaja menee ja leikkaa 15 senttiä pois.. Sä oot tietyst joku parturi-kampaaja :-D Emmäkää menis enää kampaajal joka leikkais mun hiuksist 10 senttii liikaa :D

Karoliina kirjoitti...

Niin no mun asian pointti alunperin olikin se, että ennenkun saksia edes otettiin esille niin sanoin ihan selkeästi että kolme vuotta kasvattanu tukkaa, ja about viisi senttiä pois :D Kyseinen kampaaja vielä näytti että paljon on leikkaamassa ja se ei todellakaan vastannut tota lopputulosta.
No joo, eipä taas vähään aikaan parturiin :D Harmi ettei mul oo vielä tullu yhtään positiivista kokemusta kyseisistä mestoista.

Anonyymi kirjoitti...

Mullekkin tuli kammo kampaajasta, kun olin kasvattanu mun tukkaa, sit päätin hetken mielijohteesta vetää lyhyeks, itkin melkein verta sen jälkeen :D mutta se taas oli mun omaa tyhmyyttäni, kun vedin kerta heitolla niin lyhyeks, mutta toivottavast nyt löytäisit jostain sit hyvän kampaajan! Tuntuu et niit on enää aika harvassa :S

Karoliina kirjoitti...

Musta tuntuu et oon vaan kuullut kaikilta negatiivisia kokemuksia :D Mut joo i feel that, iha kauheeta ku tukka makaa lattial! Fiilis oli just se et kääntäkää pliis kelloja taakse päin :D Ehkä tästä lähin turvaudun kuitenki frendeihin jotka tekee samoi parturihommii mut ne tietää mun tyylin eikä vedä mua enää melkein kaljuks :-)

Anonyymi kirjoitti...

no joo, suosittelen! :D Mun kaveriki valmistuu kampaajaks nyt kevääl ja se leikkas ja ohensi mun tukkaa, melkein itkin sillonki verta, vaikka se sit oliki just sopivan mittanen kun sen suoristi XD suoristusrauta tekee mun tukalle ihmeitä :D mut nyt oon semi tyytyväinen tähä lyhyeen tukkaa, vaikka pitkäkin ois kiva. Mutta ei mun kärsivällisyydellä aleta pitkää tukkaa suoristelemaa :D mut kyl se nii on, et kaverit tietää paremmi ko missää kampaajalla. Ne on nii harvassa missä kemiat kolahtaa heti ja tietää mitä asiakas haluu. Ite oon käyny varmaa 30 eri kampaajal tän elämäni aikana ja nyt vast löyty 'se oikee' :D

Karoliina kirjoitti...

haha näin se vaan on :-) !