tiistai 16. marraskuuta 2010

POIKAYSTÄVÄ

Oletteko miettineet tuota sanan merkitystä.
hmmmmmm mä oon tehnyt sitä koko päivän, nimittäin mitä poikaystävä oikein tarkoittaa.
Poika, ystävä.

Periaatteessa poikaystävästä tulee heti mieleen ihminen jonka kanssa seurustelee ja pussailee ja halailee ja tui tui tui tui tui, mutta sitten miettii kun siihen perään tulee myös sana ystävä eli ihminen jolle pystyy kertomaan asioista, purkamaan tunteensa ja jolta saa aina tarvittaessa tukea, turvaa ja olkapäätä.

Sitten mietin, että jos poikaystävästä eroaa, niin eikö silloin myös pitäisi jotenkin pysyä jonkinnäköisissä väleissä, koska tietenkin hän on ollut sen seurustelun ajan senhetkinen PARAS ystävä. Okei, mä en tiedä miten tähän kellon aikaan rupesin vatvomaan tämmöisiä asioita, mutta minä olen niin surullinen esimerkiksi siitä, että muutama ex-poikaystävistäni on kokonaan kadottanut välit minuun ja emme ole enää missään yhteyksissä vaikka välillä tuntuisi, että haluaisi puhua erilaisista asioista heidän kanssaan. Ovathan ne ihmisiä joille on jossain elämänvaiheessa kertonut itsestään aivan kaiken ja he tietävät sinusta paljon enemmän asioita kuin normaalit kaverit esimerkiksi.



Silti seurustellaan ja ollaan tyttö ja poikaystäviä, sitten erotaan ja todennäköisesti välit katoavat kokonaan. Kumma juttu kyllä, koska minä ainakin keksin muutaman ihmisen jonka kanssa joistakin asioista olisi paljon helpompi jutella, mutta sitten tulee menneisyys tielle ja tuntee itsensä naurettavaksi mennä juttelemaan ihmisen kanssa joka on halunnut sinusta eroon tai josta olet itse halunnut joskus erota.



Joo ja jos ihmettelette mitä kummia minä selittelen, kello on 02:28


nukkumattia etsiskellen

6 kommenttia:

Laura kirjoitti...

mä ainaki oon ONNEKS väleis mu parin exän kans n_n mut kiva teksti tuitui!<3

Karoliina kirjoitti...

Nii se on tosi hyvä jos on mahdollisuus säilyttä välit :) ja kyl mäki pariin oon ollu yhteyksissä, nykyään tosi hyviäkin kavereita. Ja kiitos n_n yödataaminen sai mut taas jotenki miettimää kaikkee kummallisia juttuja :D

Hanna kirjoitti...

oon kaikkie exien kanssa väleis paitsi yhe. ..koska se on tällä hetkellä mitä on.
mutta ihana karo♥

Karoliina kirjoitti...

niii se on aika yksilöllist millaset välit on kehenki. Mut kiitos ♥

Vilma Kenttä kirjoitti...

oi toi oli kiva teksti <3 pus muru

Karoliina kirjoitti...

hihi kiitos muru ♥