maanantai 28. marraskuuta 2011

Reinot jalassa tanssin valssia yksin olohuoneessa.

runoaamu:

En katso huomiseen, en katso eiliseen.
Olen onnellinen nyt.

Tulee huonoja hetkiä, tulee hyviä hetkiä.
Tuntuu välillä että olen laiva keskellä meren tyrskyjä,
ankkurini kadonnut ja en pysähdy.

Otat kädestä kiinni ja tiedän että ei tarvitse
miettiä huomista


jos olet siinä.





hyvää teetä


sadekeli :(



:DDDDD hyi salama teki kauhee nudefacen

torstai outfit


ja voi voivoivoivoivoi rakastan syksyä
kun saan poltella noita tuoksukynttilöitä.
Mammelin kans eksyttiin käymään torstaina ikeassa
ja ostettiin varmaan joku kymmenen pakettia
vaniljan ja 'joulumarjan' tuoksuisia tuikkuja mmhihihi <3





ja tietty illan kruunasi
mun lempijäde ja glögi.

(äiti patistaa nyt seuraavan viikon ajan joka ilta lenkille etten paisu ku
pullataikina :<<<<<<<<<< true dat)





ja pahoittelut siitä että noi kuvat oli niin sekalaisessa järjestyksessä :(
Mut mun picasa sekoili ja mulla loppujen lopulta palo pannut ja kävyt jumiin
ku se ei meinannu huolia mun rumia pärstäkuvia sinne :D:Dasad
Ni sit ne väkisi vääntämäl sain tänne.


Mut mun viikko suunnitelmissa
on mm. opinnäytetyötä, glögiä, pitäis hiukset värjäillä
ja torstaina/perjantaina @ espoo/stadi hihi <3 minun murun luokse koska
kuukausipäivä.


mut mau, mä rupeen kouluhommiin
ton älyttömän hyvän fiilistelybiisin tahtiin !







ja oon muute nyt myös bloglovin - jäsen
he-hee vaikka mulla ei oo mitää käryä miten toi paikka toimii :D


mut seuraavaan kertaan !
ciao!



3 kommenttia:

ninni kirjoitti...

taas huippu postaus <3

kiitos karo <3333 8----)

Anonyymi kirjoitti...

mistä toi kännykällä otetun kuvan mekko on?
:)

Karoliina kirjoitti...

Ninni: voi kiitos :) !<3

Ano: Siis tarkoitat tota villapaitamekko systeemii?=D Se on H&M:ltä ja ostin sen tossa viikko sitten :)