maanantai 20. elokuuta 2012

lucky us !

Voitettiin Jonin kanssa liput FUN.in ja Walk The Moonin keikalle The Circukseen syyskuulle :)
tää on täysin uutta mulle koska en voita ikinä mitään (en periaattessa voittanu nytkää mut onneks toi mies osallistuu kaikkiin mahollisiin kilpailuihin aina :D)

Mut iha jänskää, en nyt hirveesti ole kumpaakaan yhtyettä kuunnellut mut oon digannu kyl parista Fun.in ja WTM:n biisistä ohimennen! Onneks saatiin viel lisäpalkinnoks FUN.in levy niin päästään fiilistelee
biisejä joita ei olla kuultu, ettei olla keikalla sitten ihan ulapalla!










4 kommenttia:

tintti kirjoitti...

vautsi! itse oisin halunnu lähtee katsomaan kumpaakin bändiä mutta täältä seinäjoelta aika pitkä matka helsinkiin:(
mutta pitäkää te onnekkaat hauskaa :)!!


ps blogis on tosi hyvä!

Karoliina kirjoitti...

Joo no se oli aika makee ylläri :)
Joni ei ees kertonu et oli osallistunu tuommosee!
Mut kyllä me pidetään ja kiitos kiitos :)!

Mikaela kirjoitti...

Oon ihan superkade!! FUN. on niin hyvä!!

Karoliina kirjoitti...

haha oon kuunnellu tässä urakalla parina viime päivänä ja pakko myöntää että on hyvä! Ei silti ihan minun musiikkia mutta kuunneltavaa silti :-)!