sunnuntai 5. elokuuta 2012

oon niin onnellinen. aivan superisti.


toi biisi on mun virallinen kesäbiisi tänä vuonna !


ja oltiin juhlistamassa mun puolessa välissä 40 juhlia tossa lauantaina kuoharin ja ruttiksen merkeissä.
Siinä nurmikolla istuessa kattelin vaa ympärilleni ja tajusin et ei hemmetti, oon varmasti onnellisin juuri tällä hetkellä elämässäni. Parhaat ystävät, työpaikka, Joni, oma asunto, kesäloman vikat hetket menossa.
Voiku nää hetket sais ikuistettua videokameralle :3

Naurettiin ja itkettiin eilen yhdessä, juostiin leikkipuistoissa, pyörittiin nurmikolla, skumppapullon korkit paukahteli. 
Äh mitä tässä kirjottamaan, ei sitä tunnetta saa sanoiksi puettua !
Oon vaan niin onnellinen :D parhaita hetkiä mun elämässä.

muru vähä ryyty ku Iinan, sen serkun ja Neten kans pakotettii miehet amarilloon tanssimaan :D


mutta nyt mä omistan tän sunnuntai illan kokonaan itelleni !


:---) heeipa


Ei kommentteja: