tiistai 9. huhtikuuta 2013

Tuesday house decorating games.

Heippa!

Oon halunnu toteuttaa tän postauksen jo siitä lähtien kun koko blogi edes oli pystyssä, mutta lopputulos oli aina se et oon liian laiska eikä ollut vielä kotia mihin luoda sisustusideoita.
Aikasemmin olenki pistäny joskus viime keväänä kuvia meidän asunnosta ja voi kuulkaa on tää poksi vaan muuttunut edes hieman niistä ajoista kun ei ollut sohvaa, ei verhoja eikä oikeastaan mitään :D
Nyt oon pikkuhiljaa mutta varmasti alkanut löytää pienissä osissa esineitä meidän kotiin ja yksi näistä oli myös tuo hiljattain rantautunut keittiönpöytä (vuoden ajan syötiin sohvalla ja oon niin onnellinen ku vihdoin ja viimein se tuska loppu :D) ja nyt koska rahaa ei ikinä ole tarpeeksi toteuttaakseni kaikkia ideoita heti niin ajattelin rakentaa tämmösen pienen kollaasin millä ja miten haluaisin tällä hetkellä sisustaa.
Kuten tyylit ja aika, niin myös minun sisustussilmäni muuttuu ja kuukauden välein haluaisin ostaa eriväriset verhot kun vanhat ei olkkarissa miellytä. Siitähän päätyisimme vaan verhonosto kierteeseen ja köyhyyteen :-)
Mutta aina saa haaveilla ja onneksi netissä silmänruoka shoppailu on edelleenkin ilmaista !
Kommenttia laitelkaa alempaan lootaan ja vaikka ei tähän sisustusaiheeseen olisikaan mitään sopivaa kommentoimista niin ideoikaa mitä voisin jatkossa kirjoittaa + kuvata :-) jeah



Eteinen

*tossa ekassa kuvassa esiintyvä lavuaari (!!!XDDDD) en huomannu sitä. tsiigasin vaa noit lamppui ja tasoo hahaha
eli en oikeesti nyt mitää tollasta pistäis eteiseen. 


Keittiö



Olohuone


Kylppäri



Makuuhuone


Etupiha







4 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

kaima sulla on IHAN samanlainen maku ku mulla XDDDD<3 ihana! eka en lukenu tota sun tekstii loppuu - aloin kattoo vaa kuvia ja eka sana mitä suustani päästin oli et 'mitähän vittua' luulin et noi kuvat on teidän kodista XDDD hahahah! mutjoo sit viel MISTÄ OSTIT SUN VIININPUNASET VANSSIT MÄ SAATANA OON METSÄSTÄN NIIT MUT MUN KOKOO EI OO MISSÄÄ MIKÄ SUN VANS KOKO ON OON KADE 093284 oot ihana<3

Karoliina kirjoitti...

XDDDDDDDDDDDDDDDDD kaima<3
haha oiski joo tommone huusholli, money problems !
Mut haha oon kunnon sisustusmestari (ainaki simssis) jos vaa ois rahaa ja aikaa :D

Ja vanssit peräisin brandokselta :D
koko oisko ollu joku woman US 9, eli about neljänkympin kieppeil suomen koos :D hihi<3

Unknown kirjoitti...

jep simssis XDDDDDDDD fuck mun suomen koko on 37 eli mun vanssit oli vissii 6puol... eikä noi pienelle löytyn ees amerikoista viininpunasii vanssei!!!! joonan isi etti:-((

Karoliina kirjoitti...

surullista :--( mua vissii joku vanssikärpäne purassu ku tekis mieli hankkia joka kuukaus (viikko) uudet :D liikaa kivoi

mut eiks junkyardin sivuilt löydy myös noi pienel kool ?