tiistai 15. helmikuuta 2011

If you can't live without me, why aren't you dead yet?

Save your heart
For someone who leaves you breathless.

Tästä tulee ensimmäinen postaus joka ei seuraa edellisiä millään tavoin, en rupee taas jaarittelemaan mitä tein viikonloppuna. Vaan teen tämän postauksen kahdesta ihmisestä jotka tekivät tästä viikonlopusta erityisen:


Stella
olet ihana ♥

ilman sua ei ois tää viikonloppu onnistunu alun alkaenkaan ja tää oli yks niistä kerroista stadissa joka jäi mieleen. Meidän viikonloppuumme kuului mm: duudsoneita (karstellit valtaa maailman), mozarella pitsaa, shoppailua, jorille mielenkiintoisia KUUMALINJA puheluit, huonoja tukka aamuja, vaatekriisejä, bäkkäri ja randomin juomat, MCR wnb emomies joka hyökkäs mun kimppuun ja stella pelasti, lumimyräkkä, junarage ("MIKS TÄSSÄ ON VIISSATAA VAUNUA TÄS JUNASSA MENEEKS TÄÄ PIETARII VITTU SAATANA!"), superkalliit lonkerot ku mentii YHILLE (5,80e), palautettii gina tricoosee pikkuhousuja, metroreissuja, äkäsiä pikkusiskoja, horsecore, vessahätä kokoajan, tiukka rahatilanne, random muija ja sen neuvot, itis ja edin bileet, yölliset humalapuhelut ("MISSÄ OLEN AUTTAKA"), sunnuntai juoruilu etc. Oli niin makee viikonloppu et ei mitään rajaa ! Oot paras neiti ja otetaan pian uusiks tämmöne tyttöjen vklppu pus!



--------------------------------------------------




Eddie


Aviomieheni

Huhu oli makee viikonloppu :D
En tosissaa itiksestä tuntenu ketään muuta kun Edin ja en muista missä vaiheessa haksahdin sitten että suostuttelin Stellan lähtemään tonne bileisiin. Okei muru tuli vastaan ja haki juomatkin, joten ehkä oli iha jees etten menny hukkaamaan itteeni baariin :D (on todistettu, että mä en vissii vaa selvii baari olosuhteis........................hys stella!) Mut noi bileet oli makeet ja ahahhaa Hassanit kruunas illan ja trumpetti joka heitti välikuolemia vessas (tosin mä oletin et me vietettii kuherruskuukautta mut ei sit kai vissii, sormuski oli jonku vieraan muijan.......ei sovittu moniaviosta !!11) Mut Edi pelasti mun vklpun myös koska join mun takasinmeno rahat, olen fiksu tiedän, niin onneks hän sit (ilman et mun tarvis ees ruinata :>) otti mut heille yöks ja kokkaili söpön pasta annoksen. Kateltiin idolsia, american idolia, kung fu pandaa, Utube videoit mm: pasiradio:D:D:D:D:D: ja kuhan (eikala) vaan kutitus sodittiin. Mut oli makee ja perjantaina nähdään uudestaan, purr olet ihana :---)




ai niin ja kaikkia varmaa kiinnostaa mitä mun vantaalle muuton suhteen nyt kävi

NO isi sanoi että eka työpaikka sit asunto ja olen nyt ollut koko pvn et ragerageragerage. yritän täs järkkää töit itelleni mahd
. nopeasti.

KATSOTAAN
miten käy
mut 1.3 toivottavasti tää muutto tapahtuu
ja OKEI stressaa et siihen on joku

kaksi viikkoa aikaa.........




Just promise me you'll think of me
Every time you look up in the sky and see a star

Cuz I'm a space-bound rocketship and your heart's the moon



Ei kommentteja: