torstai 19. tammikuuta 2012

But I'm still Trying to make my mind up, Am I free or am I tied up


hieman väsyny ja flunssanen olo painanu päälle tässä jo lähemmäs kuukauden ajan,
tai että tuntuu just siltä et heti kun kelaat et nyt tulee tappokuume ja sängynpohja kutsuu
niin mun kroppa feidaa flunssan nätisti ja oon taas seuraavana päivänä täysissä voimissani !

mut seuraavana päivänä saattaa taas nenä mennä tukkoon ja sen yhden päivän ajan olo on niin nuutunu ilman et kuitenkaan nousis kuume.

Joo no mutta, oon just parhaillaan espoossa jonin hoivassa (toisin sanoen se tuli kipeeks ja mä paijaan sitä :D)
Nyt on kameran usb-piuhat laukun sivutaskussa ja kamera odottaa täynnä tavaraa turussa
jonne suuntaan sit sunnuntaina viimeistään :)

Tosin ongelmana vielä on se että mun nettitikkuhan on ollu boikotissa siitä lähtien ku alko soneralta tulemaan keposia 120e kuukausimaksuja.
Isukki lupas et postiteitse tulee uusi simkortti tohon tikkuun ja auta armias jos se ei ole mun postipinkassa odottamassa !!!!!!!!! VIHAAAAAAAAA





(nostalgia ylä-aste vuosista ja musiikkitunneista he he
ei vaan upeaihanakaunis sanarykelmä tehty älyttömän upeaksi kappaleeksi)
i adore



rositan kisulimisuli oli mun paijattavana koko viikon



----------------------------

mutta heipparallaa
mä tässä lipitän glögiä vielä monta kupillista ja makoilen peiton alla
(simsimssims)
ja toivon ettei flunssa iske :(


byez !


3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

toi vans pipo on nam!!:-D

Anonyymi kirjoitti...

Miten saat noita valopalloja kuviin :O

Karoliina kirjoitti...

ano1 : haha kitti !:D


ano2 : http://pixlr.com/o-matic/

käyppä tuolla kurkistamassa, ite oon ainaki tykästyny et jos joku kuva on yksinkertaisesti tylsä, ja kamera paska niin tuolla voi hieman käydä ehostamassa =)