lauantai 7. tammikuuta 2012

oo äl oo än ee än, sama mikä keissi, mä tyylil teen tän




No siis asiahan on sillee et mun kameran siirtopiuhajuttuhommeli
on @ mikkeli hoodz (rositalla varmaan sängyn alla 500km päässä minusta) tälläkin hetkellä
ja kuvia EI OLE :------------------------(

well shit happens ja maanantaina siirrän mun pulkan kohti keski-suomee mikkeli landee
ja meen sinne vähä bailailee koska mun rakas Rosita täyttää 1_8 vuotta !
ou em zii



ja sit ku pääsen takasi sieltä hullunmyllystä niin minulla on kamera täynnä joulukuun aikana
otettuja fotoja ja seuraava postaus onkin sitten TAN TAN TAA kuvapostaus !



mutta näemme seuraavalla viikolla

adioz !



2 kommenttia:

Anniina kirjoitti...

ompas sulla ihanat hiukset! :-)

♥:Anniina

Karoliina kirjoitti...

hihi kiitos paljon :-) <3