lauantai 21. tammikuuta 2012

Im so proud of ya.

Mulla on ihan järjettömän ikävä mun vanhaa tukkaa :(
ruskeaa hyvin hoidettua tukkaa !!!!!!!!!!


kattelin just mun vanhoja kuvia ja tuli just semmonen fiilis et pliis MIKSI TEINIMIELENI
tuhosi mun tukan :DDDD cmoon oliko pakko olla niin hullu että pistit mustan väripurkin päähän
ja ajattelit että "nyt näyttää paremmalta!" - NII VARMAAN

nyt täällä sitten katuu 4 vuotta vanhempi Karoliina.






NOI HIUKSET TAKAISIN HETI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


mulla on nyt menossa toi mustan värin poistaminen, mut tietty siin kuluu aikaa kun monen vuoden takaiset kasaantuneet kestovärjäykset latvoissa yms.
Mut haluisin tietää et onko tää värinpoisto nyt ainut keino saada noin ruskeaa tukkaa vai oisko jotain hellävaraisempaa keinoa käytettävissä?

eli jos ootte joskus ryhtyneet poistamaan mustaa väriä päästä niin ottaisin ihan mielelläni
vinkin poikasia vastaan :-) !


tattista!


eipä pahemmin ainakaa eka värinpoisto auttanu :D

1 kommentti:

Rosie kirjoitti...

daaa värihuuhtelu, mut toki seki syö tukkaa mut niii ei oo oikei muut XD