sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

'Cut Wrists and Sinking Ships'


Eetu
------------------------------

No siis hän painosti minut nyt kirjoittamaan
itsestään tänne (itserakas kun on)
ja
oikein mukava poika kyseessä, nähtiin vissiin
ekan kerran
kun olin yksin eksyksissä metroasemalla
ja tämä välkky ohjas
mut puhelimitse jonneki
iha väärään kauppaan
ja Eddie parka joutui kurvailemaan fifil
ties missä
(niin tiedoksi nyt vaan että minä en kävellyt väärään paikkaan vaan
kaikki tämä oli EETUN SYYTÄ NIIIN)
sitten päädyttiin jannen pippaloihin ja pari sanaa taidettiin vaihtaa
(tai enemmänki juteltiin mutta en muista)
meidän keskusteluissa nyt harvemmin
on päätä saati sitten häntää
koska kaksi näin viisasta päätä kun lyödään yhteen
niin eihän siitä nyt seuraa kuin tyhmiä
keskusteluita.


ainiin

mun piti kirjoittaa mukavia

tossa se valittaa
"linkitä se täytee mun kuvia ja soittovideoit ja ylistä mua"

jaaaha

okei


täs eetu emona




sit täs eetu skeittarina



täs eetu discos


täs eetu ja kalja

^pylly
eiku


eetu hampparil






ihan mukava poika tuo eetu



ja jos mietitte miks kirjoitin sen nimen pienellä alkukirjaimella
ni en jaksa mennä korjaamaan.
Mutta olet ihana kyllä
ja
oikein mukava toveri


pee äs





Ei kommentteja: