sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

Mitäpä jos et aikuistu, pyörit tuolla pillifarkuissas ja olet kuuskyt.






Mitäpä jos mun suudelmaan et tahdo enää vastata,

niin onko rakkaus jonka rakensimme tehty hiekkaan?


järkkäri rakkaani
huoltohommat
kestää vielä useamman viikon, ärrrr

ja sitten
hihi löysin junalipun vanhasta kassistani
olen ollut reissaamassa
2.10.2010 klo 03:09
hmmmmmm
mielenkiintoista
(muistaako kukaan kenen kanssa, miksi, missä, mihin?)

äiti oli tehnyt taas minulle melodica-löytöjä
enkä malta odottaa, että pääsen
noutamaan yllätykset turusta!


Noniin, siis olenhan maininnut ihmisille,
että minä en IKINÄ värjää yksin
omaa tukkaani, koska taitoni ovat erittäin kyseenalaiset
ja ahahha eieieiiei.
No viikko sitten iskin värinpoistot hetken huumassa päähäni
ja ei, tukka ei mennyt viemäriin (kuten äitipuoleni varoitteli)

Käytiin sitten ostamassa blondi hiusväri
ja
kampaamosta kunnon shampoo
että tukkani pysyisi edes suhtkoht kunnossa.

Perjantai iltana päätin jatkaa
blondausprosessiani
ja
tämähän on edelleen kirkkaan oranssi, tummanoranssi, siltä väliltä
oranssimpi, keltainen, blondi juuresta, tummanruskea, oranssi

............
eli
pieni tauko ja sitten jatkamaan.
siihen asti hei minä ja porkkana tukkani



sitten kuvia viikonlopulta
(kotivklppu♥NIIIIIIIIIIII menkää baareihinne)


ja
täh
tuli joku eduskuntavaalien äänioikeus lappu (koska 18v)

faija : "nyt sun on sitte ruvettava seuraamaa politiikkaa"

näytänkö siltä?

-----------------

näköala huoneeni ikkunasta


voi tulis jo kuivat kelit
ni otettais mamin kullat käyttöön
parhaat kengät ikinä.



ja

sitten haluan vain parkua
että miten ikävä minulla on
luokkamme neitejä.
Ennen kun kaikki valmistuu (paitsi minä)
pakko järjestää jotku pippalot täs viel

en kestä sitä itkun
määrää kun viimeisen kerran
seistään yhdessä rivissä koko luokka


hyi
nyt rupes
kauhistuttamaan
taas koko ajatus pelkästä valmistumisesta.


en haluaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Tiedäthän että pysyn tässä vierelläsi maailman tappiin asti.
Vaikka tää nuoruutemme kesii väistämättä ja vaipuu vanhuuteen.
Muistathan että meidät tehtiin toisillemme mittatilaustyönä.
Mitäpä jos se työ on tehty hartaasti ja yksinoikeudella?
Yksinoikeudella

Mitäpä jos sä pelkäät turhaan?
Ja elämä tapahtuu sinä aikana.



Samuli Putro - Mitäpä jos