perjantai 18. maaliskuuta 2011

I really like you a lot.






In a dream I was
on a Pony ride with you
You confessed your love
as the lovely night turned blue
Hey baby, I la-laa-la-love you too
Hey baby, Ooh honey, hey sugar
Level with me



Voi olen onnellinen,
sain vihdoin kaikki kouluhommat järjestymään
ja työharjoittelupaikan jajaja mmmhihi :)

nyt kaikki on ylpeitä musta ja mun olokin tuntuu vähemmän
raskaalta.

Sitten ajattelin, koska minulla ei varsinaisesti ole
mitään kerrottavaa tältä viikolta (koska tämänhetkinen asuinpaikkani : kangasniemi)
niin laitan tänne pari huteraa kuvaa mun huoneesta
jonka sisustaminen on vielä puolitiessään.

siellä minun kaikki rakkaani ovat omassa nörttinurkassani ♥
joku tarkkasilmäinen saattaa bongata itsensä sieltä.

---------------------------------------

sitten olen tylsyyksissäni leikellyt kaikkea kivaa
vaatekaapin oviin ja tämäkin prosessi on vielä vaiheessa
ja nyt minulla on vain kasa silpuiksi leikeltyjä Elle- ja Vogue lehtiä pitkin
huoneen nurkkia.

pssst. kaapin ovessa myös Summer Up- kuvakokoelma (emmi tykkää♥)
ja Disco Ensemblen settilista Vaakunan keikalta 26.11.2010.
Oli minun kuudes ja parhain DE:n keikka tähän mennessä.

---------------------------------------



sit tommone epämääräinen
kuva mun rakkaasta uudesta sängystä
ja
mun lempipehmo (hei olen viisi!) tikru ihhiihihiihhiih

----------------------------------------------
emt ei mun huoneest oikee saa hyviä kuvia ku se on tämmöne
epämääräisen muotone ja näköne ja
niin

mut tässä viel joku kuva meidän olohuoneesta/ruokailutilasta
yläkerrasta katsottuna.



ja huomasin vasta nyt et mun blogilla on lukijoita.
wooooooow
olen hämmentynyt :D:D:D:

mutta anteeksi turhanpäiväiset yleensä angstiset
päivitykseni, ehkä nyt innostuisin kevään
reipastuttamana (?sana?) kertomaan
päivistäni vähän mielenkiintoisemmin.

ps.

ainahan näitä postausideoita
olen valmiina ottamaan vastaan.
vink




mutta nyt minä hautaudun omiin pilvilinnoihini
nimittäin yhteen älyttömän hyvään kirjaan
Katarina Von Bredow - 'Liian Iso Rakkaus'
oi on hyvä

laitan tähän pienen pätkän tästä
kirjasta ja siitä
mitä minä etsin juuri tästä elämästä


Että tällaista saattoi olla. Että tällaiselta saattoi tuntua.
Että hän oli olemassa.
Minun oli pakko sanoa se, vaikka kieli ei olisi halunnut totella.
- Että sinä olet olemassa...!
Tunsin hänen hymynsä poskeani vasten.
- Sinähän se olet olemassa.
-Etkö sinä ole?
Hän epäröi.
- Olen, hän kuiskasi sitten.
- En ole tainnut olla näin paljon olemassa koko elämäni aikana.
Haluan olla sinun kanssasi.
Aina. Vuorokauden ympäri aina ja ikuisesti.





4 kommenttia:

Emi kirjoitti...

toi on muuten törkeen hyvä kirja! oon lukenu useaan otteeseen :>

Karoliina kirjoitti...

Älä viiti =) hyvä kirja hautautua vaan vällyjen väliin unelmoimaan ♥

Anonyymi kirjoitti...

ootko vähä rikas

Karoliina kirjoitti...

emmmmä