maanantai 10. syyskuuta 2012

mun elämässä menee lujaa -postaus

No jos ihan totta puhutaan, ni vauhti on päinvastoin superhitaan olone ja tuntuu et heti kun saan selvää
mitä haluan mun tulevaisuudelta ni jumahdan paikoilleni. Määääh
Okei oon ihan tyytyväinen jos mun duunikuviot näyttää tältä mitä nyt luulen, mutta silti
en oo oikee varma et onks tää juttu mun juttu u know :D Jotenki joku viidessadas ääni mun pienessä päässä
huutaa et girl cmoon opiskele jotai viel ja vaikka lupasin edellisessä koulussa että joo en enää opiskelijaks ihan heti ryhdy ni silti kutkuttaa =(

Noh mutta voihan tuo olla, kun oon päässy ton duunin makuun ku oon tehny sitä pidemmän aikaa ni voi olla
et en haluu suunnitella enää mitään muuta :D

Joni on just parhaillaan iltavuoros duunis ja mä katoin jonkun MAAAAILMAN SURKEIMMAN elokuvan
että nauraa käkätin täs viimeset puol tuntia täyttä soittoa =DDDDDD 'night of the twisters'
ja nyt varmaan joka ikisen kulmat kohoaa ku kerron että jep.......mulla on pakkomielle tommosii tornado/hurrikaani/tsunami elokuviin/sarjoihin....älkää naurako :D ne on vaa supermielenkiintosia
ja kesälläki ku iskee hullut ukonilmat ni oon toisaalta ihan tohkeissani mut sit taas meinaan kusta housuun.


no mutta se siitä sitten :D ei mulla oikee kuvamatskuu oo ku ainoastaa pari jotain who knows when and where otettuu kännykkäphotoo.

 




mjau hyvät maanantai illat kaikille :)

Ei kommentteja: