tiistai 25. syyskuuta 2012

Who the fuck wants to die alone all dried up in the desert sun?

Tänään se sitten ois = Fun.in keikka ja olen aika täpinöissäni! Nyt tullu tossa parin viikon aikana kuunneltua vähän enemmän ja huhujen mukaan he ovat loistavia livenä joten katsotaan pitääkö paikkaansa :)
Ennen sitä lupauduin käymään vanhan amisluokkalaiseni (yhdyssana..guess not) Nennan kanssa kahvilla ja pyöritään varmaan kaupoissa + tsekkaan hänen uuden kämpän. Sit illalla pitäisi siirtyä The Circukseen päin ja katsellaan mitä keretään tekemään ennen sitä :)
Siitä vielä, että lueskelin tuossa paria huippublogia ja tuli kauhea kateellisuuden puuska :D Tekis mieli ostaa uusi kamera millä sais superlaadukkaita kuvia eikä vaan jatkuvasti postata tätä kännykkäsoopaa.
Toinen mikä ärsyttää on nää mun 'kesäkilot' =D Nyt ihan oikeesti pitäis ruveta tsemppaamaan ja harrastamaan jotain, MUTTA MITÄ. en tiiä :(

No pitää vaan toivoa, et elämään tulis enemmän vilskettä ja vilinää jotta ei kerkeis niin paljon keskittyä sohvaperunana olemiseen. Nyt laittautumaan ja tappelemaan mun tuhannen takun tukkakasan kanssa
huomenna kuvapostausta ;)




2 kommenttia:

Noora Emilia kirjoitti...

Mulla on ihan hullu kuvaushimo !!
Ja voin suositella salia, oon ihan täpinöissä ite ku alotin :D !

Karoliina kirjoitti...

No joo sama :D tarviis vaa melkee kameran jos meinais.
Ja voi salille ois kiva lähtee mut en uskalla yksin XDDDnolife