perjantai 14. syyskuuta 2012

perjantain yllätys

Kävi kerrankin sillä tavalla, että jäin kotiin perjantaina ja päätin että koska lauantaina tulee lähettyä ulos
ni mitä sitä tänää turhia kupittelemaan. 
Tietenki ilta meni jotain siihen suuntaan, et käytiin Jonin kans sen mutsil ja patikoin tos hirvees myrskys 
ympäri espoota koko illan D:

Nooooh, sit ku selviydyttiin himaan ni tietty toi yks pelaa tompan kans ja mulla nyt ei käyny muutakaa
mieles ku et kone syliin ja jotain kehittävää tekemistä - aka blogin banneri muutokseen.
Edellinen mun taideteos nauratti mua joka kerta koska se vaan oli tyyliin hätäsesti paintilla sutastu
ja siitä lähtien se on myös vaivannu mua aikalailla :D Melkein voisin vannoa, että tää uus on parempi.


Mitä ootte mieltä, vinoileeko toi uusikin otsikko vai onko parempi?






huomenna siis ystäväni Iinan ja pikku prinsessa Tiaran synttärit !
meen hetkeks vielä tuskailemaan mun vaatekaapin köyhää valikoimaa ja yritän miettiä jo huomiseks 
jotain kivaa päälle pantavaa (en löydä.)

aika satavarma et päädytään Jeanetten kans ottaas meidä fashion is my passion kassit ja thats it =D
>



Ei kommentteja: